Kunde:

Hitramat

Tett sammarbeid som bærer frukter

Da Sivert Fjellvær kom til Ansnes i 1905 som fiskehandler fra Fjellværsøya ble det starten på eventyret Hitramat.

Hitramat ble fort ansett som kvalitet, her ble fisk-mat laget for hånd og sjøflyene fraktet de fineste krabbene som delikatesser til Stockholm. Siden 1990 har taskekrabben (også kalt hitrakrabben) blitt hovedproduktet til bedriften og de er i dag ledende aktør i Europa på taskekrabbe.

Vindfang har jobbet med Hitramat i mange år og står bak logo, profil, packaging, samt alt av markedsmateriell for selskapet i dag.

Vårt lange samarbeid har gjort at vi har fått tilliten til å bli med inn og jobbe med nye konsepter og være aktive som rådgivere rundt strategi, markedsføring og kommunikasjon av nye merkevarer som kommer inn under Hitramat sitt eierskap (krabbe.no, titrancanning.no).

gradient hitramat
Hitramat logo
Pantone hitramat

Profil

Hitramat har en stram klar profil som skal gi god gjennkjennelse. Fargene er dype og viser kvalitet samtidig som de gir minner fra havets farger.

Vindfang har jobbet med alt innen markedsføringen til Hitramat de siste årene, og har i den forbindelse produsert nettsider, embalasje, etiketter, klær, annonsering og profilartikler for å nevne noen.

Matfoto

Hitramat produserer og selger krabbe og annen fiskemat, og Vindfang har i den forbindelse tatt mat foto både av ferdige produkter samt kokkebilder av tilbereding og av råvarene de selger.

Mat foto er krevende og det er viktig at mat får både rett farge og rett glans for at det skal friste. Samtidig kan man ikke manipulere bilder mer enn at mottaker får en realistisk oppfatning av maten. Det meste vi har tatt av mat foto for Hitramat er tatt ute i elementet maten er høstet fra, dette er en del av profilen til Hitramat.

sjø og hav Hitramat